Monday, August 10, 2009

Buzy Bee..

holla dearies...ya ampun kebizian melanda untuk menghapdet ape2 yang patut di hapdate..
tp i always jenguk my fren's blog & oso some fav spots kat net..saya juga adalah tidak berkesempatan nak capture any pics for any moments of our family daaa...
ade la some pics..eventually, i lupa nak upload kat pc..kesudahan nye ilang la gambar2 itu...
adalah baru sebulan yang lalu saya mula berjinak2 ngan FB..ketagih siott..
ari2 nak kena jenguk gk eventhough saya tidak menambahkan pengisian yang lain2 nye..
tu la maleh nye kalo dah mula buat menda2 cenggitu..penyudahnye saya gk yg x hapdate ape2 huhuhu...

cite pasal kes h1n1 skang nih..riso gak lah saya ini..plus2 kat teluk intan skang ni adalah sgt menular penyakit itu..nak kemana2pon riso je...anak plak kecik lagi..
actually last week Aqil adalah demam selama 3 ari...risau nye tidak terkira lah saya ini..
kebiasaan nya aqil akan aktif walaupon demam..tetapi aqil jd pasif sket mase demam aritu..nmpk gk la susut badan anak saya tu..dlm hati ni risau je kot2 la berjangkit disease yg skang nih...tp alhamdulillah rupa2nye anak saya kena "campak" halus..and he's recovered from the rashes and fever..

teringat plak pasal kes kecurian kat umah mentua kak misah baru2 nih..taun sudah umah kak zana..siap kena ikat dan diacu parang tu...seram saya..almaklum la saya ngan aqil tinggal berdua je kalo weekdays ni..mintak la disimpangkan ape2 terjadi yang buruk2 kepada kami sepanjang ketiadaan en suami..

susah senang kami berdua kat teluk intan..i nak cerita later lah..for me not so thrill tp jauh kat lubuk ati nih ade gk la terasa sedih nye bile tinggal berdua je..till then..






...semoga sumenye selamat...

No comments:

Post a Comment