Wednesday, November 18, 2009

tidak rajin

aku adalah tidak rajin dalam minggu nih…tak tau lah nape…mungkin sebab mood-mood nak berholiday sedang menyerang batin ku hahahaha fuh kena rilek dulu nih…ade lagik dua minggu sblm sampai ke pulau…wahhhh macam best2 je hahaha

aku adalah sangat tertekan dok di sini skang nih…macam2 benda dok di pikiran ku skang nih…so holiday akan menyumbang kepada kebertenangan pikiran ku inih

meanwhile..aku adalah tgh uploading all the gambar dlm kamera…idak le byk pon…yet aku adalah pemalas ini minggu…besok aku cuti-cuti mesia…nak g jalan2 ngan en suami & aqil kat KL hahaha kelakar je huhuhu (macam orang x penah pegi KL kan) mengong ke hape aku nih..tp besok ade hal sebenar nye kat KL..aku adalah sangat hepi becoz pegi ngan en suami jugak heart(terlebih ceria sudaaa)..besok jugak aku nak lancarkan serangan ke PSM FB ngehngehngeh!!!!

td opah aqil tepon..agaknye terhidu bau aqil nak g KL besok…di request nye kami untuk singgah di rumah gak( kalo x kena paksa tido lagik) aiii ok je…kalo berkesempatan singgah je…kalo x singgah pon minggu depan da nak balik kampung…nak berholiday pon ngan my parents gk…but still AQIL CUCU ATOK OPAH…sangat dimanjakan hokeyyy

oklah..kate tidak rajin!!! tp suda byk bebel kot…nak smbg wat keje jp…kalo rajin kang aii letakkan gmbr2 mase kenduri kecik last week…babaiiii

No comments:

Post a Comment